FAQs

1. Bestellen en leveren?

1. Wat is jullie levertijd?

Snelle levering staat bij ons hoog in het vaandel, bestel je daarom op werkdagen dan versturen wij jouw bestelling binnen 48 uur. In 99% van de verzendingen heb je de bestelling dan de volgende dag al in huis.

De enige uitzondering op onze levertijd is wanneer je ervoor kiest om te betalen door middel van een overboeking. Wij verzenden bestelling pas na ontvangst van betaling, bij de betaalmethode overboeking kan het langer duren voordat het bedrag op onze rekening staat.

2. Met wie verzenden jullie de bestellingen?

Post.nl

3. Leveren jullie ook in België?

Kom je uit België en wil je wat bestellen in onze webshop? Dat is geen enkel probleem! Het enige waar je rekening mee moet houden is dat het soms langer kan duren om te leveren vanuit Nederland naar België. Wij houden altijd rekening met 2 tot 3 werkdagen alvorens de bestelling geleverd zal worden. Pakketjes worden vaak de volgende dag al aangeboden.

 

4. kan ik de bestelling ook afhalen?

Uiteraard! Afhalen kan bij ons op afspraak

op werkdagen tussen 09:00 en 16:00. Tijdens het afrekenen kun je kiezen voor de optie “Afhalen in Arnhem”

5. Wanneer heb ik de bestelling in huis?

Wij leveren op werkdagen dezelfde dag uit wanneer je voor 12:00 uur besteld hebt. Over het algemeen worden bestellingen de volgende dag bezorgd, tenzij de bestelde artikelen niet op voorraad zijn zal het max 5 werkdagen duren.

6. Hoe bestel ik?

Bestellen in onze webwinkel is heel eenvoudig!

Stap 1: Plaats het gewenste artikel in je winkelmandje.

Ga naar het gewenste product en klik op “In winkelwagen”
heb je alle gewenste producten toegevoegd aan je winkelmandje, klik dan op het winkelmandje rechtsboven. Klopt je winkelmandje? Klik dan op “Afrekenen”

Bestellen in onze webwinkel is heel eenvoudig!

Stap 2: Je gegevens

Vul hier je persoonlijke gegevens in.
Wil je een afwijkend leveradres opgeven vink dan “Mijn factuur en verzend adres zijn hetzelfde” uit, vul daarna de extra velden in.

Stap 3: Verzendmethode

Kies een verzendmethode

Stap 4: Betaalmethode

maak hier een keuze uit één van de getoonde betaalmethode, 

IDEAL, bankoverschrijving of klarna betaling.
bij de betaalmethode iDEAL, creditcard en klarna worden er extra velden getoond na de keuze, vul deze ook in.

Stap 5: Bevestig bestelling

Om je bestelling af te ronden klik je op “Bevestig bestelling” indien je gekozen hebt voor iDEAL, dan wordt je doorgestuurd naar een pagina van de aanbieder om de betaling uit te voeren
na betalen wordt je doorgestuurd naar onze bedank pagina en ontvang je een bestel bevestiging van ons.

2. Betalen?

2.1 betalen met ideal

Betalen met iDEAL is de snelste en makkelijkste manier van betalen in onze webwinkel. iDEAL is een betaalmethode ontwikkeld door verschillende Nederlandse banken om de betaling van online producten en -diensten te vergemakkelijken.

iDEAL is beschikbaar voor iedereen die beschikt over een internetbankieren. Je rekent je bestelling af in je eigen vertrouwde omgeving van je eigen bank, na betaling kunnen wij jouw bestelling direct verzenden.

2.2 betalen met overboeking?

Je kan je bestelling ook betalen door middel van een overboeking, hiervoor kun je onderstaande rekeninggegevens gebruiken. Geef als kenmerk het bestelnummer van je bestelling op.

Rekening gegevens Nederland

  • 0100518818 t.n.v. Kraamgift.nl
  • IBAN: NL07ABNA0100518818
  • BIC: ABNANL2A
2.2 betalen met klarna

Als je voor achteraf betalen met Klarna kiest, dan kun je tot en met 14 dagen na het plaatsen van je bestelling betalen. Betalen doe je vervolgens via de website van Klarna of via de Klarna app.

3. Klantenservice

3.1 hoe kan ik producten retourneren?

Mocht je niet tevreden over je bestelling zijn dan heb je bij ons 14 dagen de tijd om je bestelling terug te sturen.

Wij willen je vragen ons hiervan op de hoogte te stellen per e-mail of telefoon binnen 14 dagen na aankoop. Graag het product, indien redelijkerwijs mogelijk, retour sturen in de orginele verpakking.

Voor een snelle afwikkeling raden wij aan om een (kopie) van je factuur toe te voegen en je rekeningnummer mee te sturen.
Let op: handgemaakte artikelen kunnen alleen niet retour.

3.2 zijn jullie telefonisch bereikbaar?

Wij zijn telefonisch (+31 (0) 85-7441495. van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 9:00 tot en met 17:00. Bij geen gehoor of buiten onze openingstijden om zijn wij altijd per e-mail bereikbaar.

Info@kraamgift.nl

3.3 advies of vragen stellen per mail?

Voor vragen of advies, kun je ons ook per e-mail bereiken. Je kunt ons een e-mail sturen op Info@kraamgift.nl. Wij zullen proberen om je zo snel mogelijk een reactie te geven.

3.4 wat is jullie postadres?
  • Kraamgift.nl
  • Scheepvaart 65
  • 6846lt Arnhem